Werkwijze

Werkwijze van Overcijfers

Tijdens het kennismakingsgesprek wordt besproken wat jouw wensen zijn en wat wij daarin kunnen betekenen. We vinden het belangrijk dat er wederzijds vertrouwen is en dat je een goed gevoel hebt bij ons.

Overcijfers werkt met het boekhoudpakket Snelstart. Wanneer jij ook een abonnement afsluit bij Snelstart dan heb je de mogelijkheid om op ieder moment jouw financiële situatie te bekijken. Je ziet je banksaldo, wat je nog moet betalen, welke facturen van klanten openstaan etc.

Daarnaast kan je heel eenvoudig al je inkoopfacturen + contantbonnen uploaden en is facturen maken in een handomdraai gebeurd. Je geeft ons toegang tot jouw snelstart zodat wij alles kunnen controleren en indien nodig aanpassen. “Mappen afgeven” behoort hierbij tot de verleden tijd. Alles gaat digitaal.

Werk je liever met een ander boekhoudpakket of in excel, dan is dat natuurlijk ook geen probleem. Afhankelijk van hoe wij toegang krijgen tot jouw administratie of hoe je je administratie aanlevert berekenen wij een maandtarief afgestemd op jou.

Ga je wel met Snelstart aan de slag, of werk je hier al mee, dan hebben wij hiervoor 3 verschillende abonnementen. Zie ‘tarieven‘ voor meer informatie hierover. Snelstart heeft een gratis proefperiode van een maand.

Zónder extra kosten kan je in de beginperiode extra begeleiding krijgen met bijvoorbeeld het maken van verkoopfacturen vanuit Snelstart, het scannen en koppelen van contantbonnen etc. Ook dit bespreken we tijdens het kennismakingsgesprek.

Eénmalige opdracht

Overcijfers neemt ook éénmalige opdrachten aan. Denk hierbij onder andere aan:

  • het indienen van achterstallige aangiftes voor een onderneming die is gestopt of gaat stoppen
  • het afgeven van een prognose van een (nieuwe) onderneming